رفتن به بالا
  • شنبه - 19 دسامبر 2020 - 23:13
  • کد خبر : ۶۴۶
  • چاپ خبر : برگزاری نشست هم‌اندیشی تامین اجتماعی بوشهر درباره نحوه اجرای طرح ملی۳۰۷۰

برگزاری نشست هم‌اندیشی تامین اجتماعی بوشهر درباره نحوه اجرای طرح ملی۳۰۷۰

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت : استقرار طرح ۳۰۷۰ منشا تحول بسیاری در سطح سازمان و در نزد مخاطبان آن است .

 برگزاری نشست هم‌اندیشی تامین اجتماعی بوشهر درباره نحوه اجرای طرح ملی۳۰۷۰

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت : استقرار طرح ۳۰۷۰ منشا تحول بسیاری در سطح سازمان و در نزد مخاطبان آن است .

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بوشهر ، عبداله شیرکوند صبح امروز پنج شنبه 20 آذر 1399 در نشست هم‌اندیشی با روسا و کارشناسان استان ،در خصوص نحوه اجرای طرح ملی ۳۰۷۰ گفت : با اجرای طرح ۳۰۷۰ در سازمان تامین اجتماعی قرار است تا پایان بهمن ماه سال جاری، بخش مهمی از فرایندهای ارائه خدمات در این سازمان غیرحضوری شود.

وی افزود: با غیرحضوری شدن ۳۰ خدمت از ۹۶ میلیون مراجعه‌ حضوری، بیش از ۷۰ میلیون بار مراجعه در سال کاسته خواهد شد.

مدیر کل تامین اجتماعی ، با اشاره به طرح ۳۰۷۰ آن را طرحی مهم و تحولگرا در توسعه سازمان تامین اجتماعی دانست و افزود: با اجرای این طرح برای استفاده از بسیاری خدمات و انجام بخش عمده امور بیمه‌ای، نیاز به مراجعه حضوری بود و این تحول بزرگ در ارائه خدمات به جامعه ۴۴ میلیون نفر تاثیر و پیامدهای مثبت اجتماعی، فرهنگی و روانی بسیاری در پی خواهد داشت.

شیرکوند با اشاره به سیر تحولات تاریخی در سازمان، تاثیرگذاری و پیامدهای ویروس کرونا و واکاوی اهمیت اجرای طرح ۳۰۷۰ در آینده را مورد بررسی قرار داد و گفت: بی شک استقرار طرح ۳۰۷۰ منشا تحول بسیاری در سطح سازمان و در نزد مخاطبان آن است و هرچه سازمان تامین اجتماعی در کارهای زیربنایی، موفق‌تر عمل کند، چشم‌انداز و آینده درخشان‌تری پیش روی کارکنان و مخاطبان خواهد داشت.

شیرکوند افزود :کاهش این مراجعات ضمن کمک به کاهش بیماری، سبب کاهش هزینه و اتلاف وقت است و دولت الکترونیک نیز به عنوان سیاست کلی کشور اکنون در این راستا عمل می‌کند و برنامه سازمان تامین اجتماعی نیز در این جهت تعریف شده است.

وی نقش مشاوران در راهبری و هدایت امور طرح ۳۰۷۰ در شعب را بسیار اثرگذار و تعیین‌کننده توصیف نمود و گفت: فضای کار مشاوران به دو محیط درون و برون از شعب تقسیم می‌ شود و وظیفه دارند در قدم اول ضمن تعامل، واکاوی و آگاه‌سازی طرح ۳۰۷۰ در داخل شعبه؛ هم‌افزایی طرح در نزد همه کارکنان را نیز توسعه دهند.

شیرکوند ادامه داد :  در گام بعدی برقراری ارتباط و تعامل سازنده با انجمن‌ها، کانون، تشکیلات بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان، کارگاه‌های بزرگ و… جهت آگاه‌سازی و اثربخشی این طرح ملی است که نقش تعیین‌کننده‌ای در اهداف سازمانی دارد که بستر لازم آن ، بصورت آموزش مجازی جهت مخاطبین سازمان فراهم شده است .

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر در این نشست تاکید کرد: نقش واحدهای اطلاع رسانی ، ارتباطات مردمی ، فناوری اطلاعات و پشتیبانی در توسعه طرح ملی ۳۰۷۰ بسیار حساس و پراهمیت است.

در این جلسه ،کارگروه طرح ۳۰۷۰ با حضور کارکنان حوزه های مختلف تشکیل شد و مقرر شد ، بمنظور آگاه سازی ،در همه شعب تامین اجتماعی استان، میز خدمت غیرحضوری فعالیت خود را آغاز کند.

 

منبع : خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط